sobota 31. října 2009

Taková zahajovací úvaha

O fenoménu lucidního snění jsem se dozvěděl už asi před třemi roky, a od té doby jsme se s přestávkami a nevalnými úspěchy pokoušel se mu naučit. Jak mi asi potvrdí všichni kdo o tom mají nějaké povědomí, právě soustavná snaha je u lucidního snění jedním z hlavních faktorů ovlivňujících váš úspěch.
Tenhle blog vytvářím právě proto, aby mi pomohl při snění, jako určitá forma deníku, kde budu popisovat svoje úspěchy, neúspěchy a metody které k nim vedly, zveřejňovat odkazy na zajímavé články jinde na internetu, a později možná i překlady anglických článků (nic profesionálního). To všechno především pro svojí vlastní potřebu, ale pokud pomůže i ostatním snílkům, budu rád.
Velmi přitom uvítám vaše komentáře a rady, ale předem si vyhrazuji právo mazat to co se mi nebude líbit (týká se spamu a řešení osobních rozepří, ne konstruktivní kritiky, o kterou vás naopak prosím, a to jak k tématům jako takovým, tak i ke vzhledu stránky a podobným záležitostem:) )
Dnes je tedy 31. října 2009 a já začínám:o) Držte mi palce

Žádné komentáře:

Okomentovat